با یک شوخی ساده به ثروت رسیدم

با یک شوخی ساده به ثروت رسیدم

زمانی که برای تبریک به مغازه جدید دوستم سر زدم سر از شوخی با هم شرط بستیم در بازه زمانی محدود بتوانیم من از طریق اینترنت و ایشان به صورت حضوری حوله های مغازه را بفروشیم در مدت زمان کوتاهی فروش بالایی داشتم و ایشان فروش کمتری داشتند با پیشنهاد دوستم مدیر فروش مغازه اش شدم و بعد از آن کسب و کار خودم را در حوزه حوله راه اندازی کردم.

حوله تن پوش

بامبو نوعی الیاف طبیعی است که با طبیعیت سازگاری دارد.به همین دلیل حوله تن پوش با جنس بامبو از جمله جنس های محبوب بوده و محبوب افرادی است که دوست دار محیط زیست هستند. اما این جنس نیز مانند جنس های دیگر دارای خوبی ها و بدی هایی است که در زیر به آن اشاره می کنیم. اگر شما از جمله افرادی هستید که پوست حساسی دارند. و در برابر حوله های مختلف در جنس های مختلف دچار حساسیت می شود. حوله با جنس بامبو می تواند این مشکل را برای شما برطرف کند. حوله با جنس بامبو دارای خواص ضد حساسیت و ضد باکتریایی است. که همین امر آن را به حوله ی محبوب افراد، با پوست های حساس، کرده است. این نوع حوله وزن سبکی داشته و دارای ضخامت کم است. همین نازکی، دوام آن را کمتر نموده است. هم چنین حوله های نازک تر معمولا قدرت آبگیری کمتری نیز خواهند داشت. حوله در جنس بامبو قیمت زیادی دارد و به دلیل نازکی و عمر کم مقرون به صرفه نیست.

حوله تن پوش

حوله حمامی

یکی از انواع پرطرفدار حوله ها که در اینجا عوامل موثر در قیمت آن را نیز بررسی می کنیم حوله حمامی تن پوش گلبافت می باشد.

ادامه مطلب  کارخانه ثروت سازی خود را تاسیس کنید

تن پوش ها نسل نوینی از حوله های حمام هستند که به دلیل سهولت در استفاده محبوبیت زیادی دارد و مانند یک لباس کلاه دار قابل استفاده می باشند.

حوله های تن پوش و حوله استخری را می توان در انواع بچگانه، زنانه و مردانه تهیه و خریداری کرد که با توجه به سایز و جنس حوله قیمت متفاوتی با یکدیگر دارند.

 

تفاوت اصلی حوله های تن پوش با حوله های معمولی در شکل ظاهری آن ها است و برای تولید حوله های تن پوش از پارچه های حوله ای معمولی استفاده می شود در واقع این پارچه ها متریال اولیه برای تولید حوله تن پوش محسوب می شود.

حوله ها نقش مهمی در حفظ سلامت پوست ایفا می کنند که در این رابطه تفاوتی بین حوله ساده و حوله تن پوش گلبافت وجود ندارد.

حوله حمامی

حوله دستی

با توجه به این که یک حوله دستی خوب حوله ای است که میزان آبگیری زیادی داشته باشد و در سطح رویه خود دارای پرز باشد تا فرآیند خشک کردن را تسریع بخشد.

حوله هایی که برای استخر طراحی می شوند دارای ابعاد بسیار مناسبی هستند به گونه ای که نه خیلی بزرگ باشند که بر روی زمین کشیده شود و نه آن قدر کوچک باشد که  نتوان خود را با آن پوشاند.

الیاف پارچه ای که برای دوخت حوله ها به کارگرفته می شوند معمولا الیاف ضخیمی هستند که قابلیت جذب آب بسیار زیادی دارند.

معمولا حوله ها را از جنس الیاف پرزدار، پنبه ای، کتان نخ، پلی استری و بامبو کاغذی می سازند که هریک میزان آبگیری و قیمت متفاوتی خواهد داشت.

ادامه مطلب  با یک ترفند بی نظیر درآمد دلاری را تجربه کردم

اگر دقت کرده باشید بر قسمتی از حوله اتکیتی  نصب شده است که برروی آن علائم و نوشته های خاصی نوشته شده که بیانگر کشو سازنده، جنس الیاف حوله، نحوه شست و شو و نگهداری از حوله، وزن آن و میزان جذب آب توسط آن حوله را شرح می دهد.

حوله دستی

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *