بازدید از یک موزه مرا در مسیر ثروت قرار داد

بازدید از یک موزه مرا در مسیر ثروت قرار داد

زمانی که برای بازدید به یک موزه ی قدیمی رفته بودم ناگهان متوجه علاقه خود به انواع آجر شدم و تصمیم گرفتم در این حوزه فعایت کنم و این چنین بود که تجارت خود را در عرصه آجرهای لعابدار، کف سنتی و کف قزاقی آغاز کردم و به سود رسیدم.

آجر لعابدار

آجر لعابدار تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و نسبت به آجرهای معمولی کمی قیمت بیشتری دارد قیمت آجر لعابدار اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت در دسترس شما قرار گرفته تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

این نوع آجر مثل یک آجر معمولی ساخته شده، چیزی که آن را متمایز می‌ کند لعابی است که روی آن کشیده می‌شود و این موضوع باعث شده که در ساختمان سازی در قسمت نمای آن بسیار مورد استفاده قرار بگیرد و به دلیل تنوع رنگی زیاد چهره زیبایی به ساختمان بدهد.

لعاب چیست؟ نوعی شیشه است و تفاوت آن با شیشه معمولی این است که با آن خاک رس یک نوع فلز ترکیب می شود و برای اینکه سطح شیشه های خود را بتواند حفظ کند با اکسید آلومینیوم ترکیب می کنند و در نهایت از آن در جذاب کردن طرحهایی مانند آجر و  کاشی لعابدار سنتی  و غیره استفاده می شود.

آجر لعابدار

آجر کف سنتی

یکی از مصالح های ساختمانی که از دیرباز مورد استفاده قرار می گیرد آجر می باشد بیایید قبل از بررسی آجر کف در تهران با یکدیگر ببینیم که اصلا آجر کف سنتی چیست و چه کاربردهایی دارد. آجر ها دسته بندی و انواع متفاوتی دارند که به نسبت مواد خمی که در آن ها به کار رفته است مورد بررسی قرار می گیرد مانند آجرهای رسی، پخته شده و یا شیستی تمام این این آجرها در دمای تقریبی هزار درجه سانتی گراد تولید می شوند. در تقسیم بندی های این محصول در نوع ساختمانی آجرها به دسته آجر نما نسوز، آجر توکار، آجر مهندسی و… تقسیم می شوند. آجرهای نما عموما بدون ایجاد هیچ نوع پوشش دیگری مستقیما بر نمای یک ساختمان کار می شود که این آجرها به نسبت قابلیت جذب آب به درجه های یک یا دو تقسیم می شود. از جمله مصالحی که در ساخت کف حیاط ها، پیاده روها و باغچه ها مورد استفاده قرار می گیرد آجر کف می باشد که در شهر تهران نیز با قیمت های متفاوتی عرضه می شود. این آجر ها در ابعاد بسیار متنوع و رنگ های مختلفی تولید می شوند از انواع رنگ های آن می توان به گلبهی، سفید، قهوه ای و طوسی اشاره کرد.

ادامه مطلب  پوشاکی که شما را با دنیای ثروتمندان آشنا می کند

آجر کف سنتی

آجر کف قزاقی

امروزه عوامل بسیار زیادی در قیمت خرید و فروش آجر کف قزاقی حیاط و فرش تاثیر گذار است.

اولین چیزی که می تواند در قیمت ها تعیین کننده باشد میزان مرغوبیت موادی هست که برای ساخت این محصول به کار گرفته می شود.

دومین چیز نیروی انسانی می باشد که تا چه میزان مشغول به این فعالیت هستند، سومین مورد میزان تقاضا و میزان تولیدات می باشد و موارد دیگری هم می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.

ایران می تواند این مصالح ساختمانی ناب خودش را که با بهترین استاندارد ها تولید می شود به کشور آلمان و کشور های عربی و آسیای به صورت بالا صادرات کند که این امر باعث ارز آوری بسیار زیادی در داخل کشور می شود و باعث چرخش چرخ اقتصاد می شوند.

روسیه از دیگر کشور هایی می باشد که بسیار در این زمینه تقاضا کننده بوده و خواهان خرید این آجر های نسوز با کیفیت می باشد.

آجر کف قزاقی

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *