با چالشها روبرو شدم و به ثروت رسیدم

با چالشها روبرو شدم و به ثروت رسیدم

با وارد شدن به چالشهای مختلف و کسب کردن تجارب گوناگون و آشنایی با افراد موفق در زمینه پرورش و کسب و کار فندق، توانستم به موفقیت رسیده و ثروت زیادی را به دست آورم. در این حوزه انواع مختلفی از فندق وجود دارد.

فندق خندان

عده بسیاری مصرف فندق خندان را در برنامه روزانه خود قرار داده و به صورت مداوم میل می کنند از این رو کیفیت فندق برایشان بسیار حائز اهمیت است. هر کدام از انواع فندق های ارائه شده در کشور ما ویژگی های خاص خود را دارند. فندق در ایران خاستگاه های متعددی داشته و در سرتاسر کشور ما کشت و برداشت می شود؛ از این رو در همه ایران در دسترس است.

فندق خندان

فندق بوداده

مصرف غذاهای آماده و یا فست فودی در دنیا معضلات زیادی را برای سلامتی مردم فراهم کرده و امروزه با توصیه پزشکان به مصرف غذاهای با منشا گیاهی و انواع مغزها مانند فندق بوداده، پسته، بادام،  کنجد سیاه و غیره که بدون مواد نگهدارنده باعث شده تا مردم به غذاهای غیر فست فودی روی بیاورند.البته خیلی از جوانان به این توصیه عمل نمی کنند و فکر می کنند باید در سنین بالاتر رعایت نمایند که کار بسیار اشتباهی است و رعایت رژیم غذایی مفید فقط مربوط به سنین بالا نیست بلکه همه سنین باید برای حفط سلامتی خود از فندق استفاده کنند.

فندق بوداده

فندق

پودر فندق که برای مصرف کودکان و سالمندان بسیار عالی می باشد واز طرفی از آن در تهیه کیک و شیرینی و بیسکویت پذیرایی و بستنی و همچنین خمیر فندق و نوتلا مورد استفاده قرار می دهند و از خمیر فندق می توان با انواع شیره و عسل برای مصرف صبحانه و میان وعده و از طرفی از خمیر فندق در تهیه شیرینیجات و دسر و کیک و نوتلا و انواع شکلات و همچنین در تهیه بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب  با محصول شیره شیرینی ثروت را چشیدم

بیماران مبتلاء به فشار خون و دیابت، پرهیزهای غذایی خسته‌کننده‌ ای دارند. در واقع این بیماران از زمان ابتلا به این عوارض به بعد، ناگزیر هستند تا قید یک‌سری غذاها را بزنند و برای حفظ سلامت خود، دور خیلی از علایق تغذیه‌ای خود را خط قرمز بکشند. اما قطعا برای این بیماران، خوشحال‌ کننده خواهد بود اگر بدانند که به علت وجود مقادیر قابل توجهی منیزیم در ترکیب فواید فندق، این آجیل خوشمزه نه تنها از ابتلا به فشار خون و دیابت جلوگیری می‌کند، بلکه منع مصرفی برای این بیماران هم ندارد. راستی تا یادمان نرفته این را هم اضافه کنیم که مبتلایان به فشار خون نباید فندق شور را برای خوردن انتخاب کنند و باید از فندق ساده در رژیم غذایی خود بهره ببرند.

فندق

 

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *