مطالب انگیزشی که می تواند برای شما جذب ثروت داشته باشد

مطالب انگیزشی که می تواند برای شما جذب ثروت داشته باشد

شاید برایتان جالب باشد بدانید که اگر در طول روز مدام با خود در رابطه با ثروت مند شدن سخن بگویید می تواند برای شما جذب ثروت را داشته باشد لذا تقویت روحیه یکی از این عوامل موثر می باشد که هر فردی لازم است آرا یاد بگیرد برای بررسی این عوامل می توانید تا انتها مقاله ما را همراهی کنید.

خاویار طلایی

ذکر این نکته لازم است تا بدانید ماهیان طلایی که همان آسترا روشن رنگ هستند بسیار کم یاب هستند. بنابراین ماهی خاویار طلایی دارای قیمتی بسیار بالایی از دیگر گونه های خاویاری مانند خاویار نقره ای است که در بازار وجود دارد.

از این رو باید با احتیاط فراوان و دقت زیاد نسبت به خرید اینگونه ماهیان اقدام نمایید زیرا افراد زیادی هستند که اقدام به سودجویی کرده و ماهیان خاویار معمولی را به عنوان خاویار طلایی به بازار عرضه می کنند. افرادی که از شناخت و تجربه کافی برخوردار نباشند تقریبا چندین برابر یک ماهی خاویار معمولی باید هزینه پرداخت نمایند که در واقع متضرر شده اند.

در واقع اگر بخواهیم به تفاوت قیمت ماهی خاویار معمولی با خاویار طلایی بپردازیم باید خدمتتان عرض شود که قیمت ماهیان خاویار طلایی تقریبا ۱۰ برابر ماهی ها معمولی است و این خود دلیل وسوسه کننده ای است تا شیادان دست به کلاه برداری در این زمینه بزنند.

خاویار طلایی

خاویار

ایران بزرگترین صادر کننده این ماده به تمام کشور های دنیا است که امریکا و روسیه بیشترین خریدار های این تخم ها هستند، در روسیه یک نوع نانی وجود دارد که روی آن را مانند کنجد، خاویار سرخ می پاشند تا هم نان لذیذ شود و هم مقوی.

ادامه مطلب  از چه طریقی ثروتم را چند برابر کردم

از پوست ماهی خاویار جهت درست کردن چرم ها استفاده می شود برای تولید بند ساعت و کیف پول و دست کش های بچگانه و می توان از غضروف این ماهی ها جهت تولید ژلاتین استفاده نمود، این غضروف در سوپی به نام زیگا مورد استفاده قرار می گیرد نکته جالب این است که امعا و احشای این ماهی ها جهت محصولات جانبی بکار میروند.

یک تجارت پر سود مانند صادرات خاویار طلایی می تواند شما را صاحب ثروتی هنگف بنماید و اگر بتوانید این قدرت را داشته باشید که آموزش های لازم را ببینید تا این بیزینس را آغاز نمایید حتما می توانید در جهان سهم زیادی از این بازار را در اختیار داشته باشید.

خاویار

خاویار ایران

همان طور که گفته شد یکی از مجوز هایی که در حین انجام مراحل صادرات خاویار از ایران باید دریافت گردد، مجوز سایتس (CITES) می باشد، قرار دادن مجوز سایتس (CITES) برای حفاظت از ماهی های خاویاری در حال انقراض می باشد و بر همین اساس تنها مراکز پرورش ماهی خاویاری که دارای این مجوز باشند می توانند در امر صادرات خاویار فعالیت داشته باشند.

یک مواد غذایی مقوی وجود دارد که بسیار خاطر خواه دارد نامش خاویار است که یک نوعش طلایی است و این خاویارها بهترینش ایرانی و روسی هستند. مواد غذایی ای به نام خاویار طلایی وجود دارد که جزء مقوی ترین و گران ترین غذاها هستند که بیشتر این نوع غذا، غذای اشرافی است که از ماهیان به نام خاویار از دریا استخراج می شود.

این مواد غذایی در واقع تخم ماهیان بوده و خواص خوراکی و حتی درمانی زیادی دارد، رنگ آن زرد و سرخ و سیاه است که نمونه سیاه آن ارزش غذایی و تجاری زیادی دارد و تولیدی با عرضه انواع خاویار الماس به بازار توانسته بر انتخاب مشتریان تاثیر مستقیم بگذارد، این ماده عرضه شده بالاترین سطح کیفی را دارد و توانسته رضایت مشتری را به خوبی جلب کند.

ادامه مطلب  فرشی که باعث شد به ثروتمندی برسم

خاویار ایران

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *