راه و رسم پولدار افراد موفق

راه و رسم پولدار افراد موفق

برای پولدار شدن شما نیاز به راه و رسم مناسب دارید تا مدت زمان کوتاه به نتیجه ای که می خواهید برسید. من در این مقاله به شما راه و رسم پولدار شدن را معرفی می کنم.

جعبه کادو فانتزی

جعبه فانتزی معمولا برای کاربردهایی نظیر هدیه دادن استفاده می شود. هنگام کادو دادن، علاوه بر کادو جعبه کادو نیز مسئله مهمی می‌باشد و باید به آن اهمیت بدهید. جعبه کادو فانتزی پوششی است که بر روی کادو و هدیه صورت می گیرد و اولین چیزی که دیده می شود. جعبه و پوشش کادو می باشد بنابراین باید در انتخاب جعبه کادو دقت کرد. امروزه تولید جعبه کادو افزایش یافته است و جعبه فانتزی و کادویی در انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.

به این جعبه‌ها، جعبه های دایکات نیز گفته می‌شود. جعبه ی کادویی مناسب باعث می شود که هدیه شما ظاهری زیبا و جذاب داشته باشد و کسی که به آن هدیه میدهید، برای بازکردن آن مشتاق شود. بسیاری از افراد علاوه بر کادو یکی از دغدغه های مهمی که دارند. انتخاب جعبه کادو است. همان طور که گفته شد جعبه کادو به ویژه جعبه فانتزی بسیار متنوع می باشد و همین طور متناسب با مناسبت ها نیز فراهم و تولید می گردد.

جعبه کادو فانتزی

جعبه کادویی طلقی

جعبه کادویی طلقی یکی از کاربردی‌ترین روش‌های بسته بندی و ارائه کالا به شمار می‌رود، که سازوکاری شبیه به بسته بندی مقوایی دارد اما بصورت طلق و شفاف است که محصول درون آن دیده می‌شود.

این نوع بسته بندی ضخامت نسبتا بیشتری نسبت به بسته بندی وکیوم دارد و استقامت کمتری نیز از بسته بندی کارتنی دارد.

ادامه مطلب  با قرار گرفتن در مسیر درست زندگی بهتری برایم رقم خورد

جعبه طلقی نوعی بسته بندی شفاف است که سازوکار آن مثل بسته بندی مقوایی است اما با این تفاوت که شفاف می‌باشد و محصول درون آن دیده می‌شود و همچنین امکان تولید در اشکال مختلف همراه با چاپ نیز وجود دارد.

جعبه های طلقی از نظر شفاف بودن کاملا مانند بسته بندی وکیوم فرمینگ می‌باشد، اما فرایند طراحی و ساخت هر کدام کاملا متفاوت است.

جعبه کادویی طلقی

جعبه کادویی مقوایی

جعبه کادویی مقوایی معمولا بر اساس جنس مقوای مصرفی در سه دسته قرار میگیرند. هر کدام از این انواع بر اساس خصوصیات و قیمت تمام شده در صنایع خاص خود مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع جعبه ها از مقوای پشت طوسی در اوزان ۲۳۰ ، ۲۵۰ ، ۲۸۰ ، ۳۰۰ ، ۳۵۰ ، ۴۰۰ و ۵۰۰ گرمی تولید میشوند . گرماژ مقوای مصرفی طبق سفارش مشتری و بر اساس وزن محصولات داخل جعبه و پارامتر های دیگر طراحی می شود.

مقوای پشت طوسی مقوایی است با گرماژ های متنوع که یک طرف آن سفید و طرف دیگر، طوسی. مورد استفاده این نوع مقوا برای چاپ جعبه و بسته بندی های مختلف می باشد.
مقوای پشت طوسی دوبلکس از ورقه های مقوا بصورت دو لایه تهیه میشود و بطور طبیعی این دو لایه با صفحه های مخصوص مرطوب به همدیگر چسبانده میشود.

جعبه کادویی مقوایی

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *