راه های موفقیت با عرضه کالا به بازار

راه های موفقیت با عرضه کالا به بازار

اگر شما بتوانید سیب زمینی مرغوبی را به بازار عرضه کنید قطعا می توانید در کسب و کار خود پیشرفت کنید شما باید نیاز های بازار را بشناسید و از آن طریق محصول انتخاب کنید.

انواع سیب زمینی

تاریخچه انواع سیب زمینی از گیاه سالانوم (solanum) به عنوان یک گیاه ریشه ای و میوه بومی آمریکا شناخته شده و این گونه در اصل توسط بومیان امریکا در چندین مکان کشت شده اند سیب‌زمینی در نیمه دوم قرن ۱۶ از امریکا به اروپا معرفی شدند. در حال حاضر بیش از ۹۹ درصد از سیب زمینی هایی که در سرتاسر جهان کشت می شوند از گونه هایی است که از زمینهای شیلی برداشت شده اند انواع سیب زمینی سیب زمینی ها را می توان بر اساس رنگ و شکل انها به هفت نوع مختلف دسته بندی کرد :سیب زمینی روسی:سیب زمینی هایی بزرگ با پوست قهوه ای خشن و گوشت کم رنگ .

انواع سیب زمینی

ته دیگ سیب زمینی

یکی از جذاب ترین سوخاری ها که همواره به عنوان یک میان وعده خوشمزه و یا پیش غذا پرطرفدار محسوب می شود  ته دیگ سیب زمینی و سیب زمینی سوخاری می باشد که امروزه با ترکیبات مختلفی درست می شود بسیاری از افراد بر این باورند که اولین دستور طبخ سیب زمینی سرخ شده در سال ۱۸۸۵ توسط کشور بلژیک ابداع شده است. سیب زمینی سوخاری را همواره خانم های خانه دار و یا در اکثر رستواران ها و فست فود ها با ترکیب قارچ، پنیر پیتزا رنده شده و ژامبون درست می کنند که بسیار پرطرفدار می باشد. یکی از انواع پیش غذا های خوشمزه معمولا در زمانی که قصد میل کردن غذا در رستوران یا فست فود را داریم سیب زمینی رستورانی می باشد.

ادامه مطلب  ثروتمند شدن از چه روش هایی میسر است

ته دیگ سیب زمینی

سیب زمینی خام

سیب زمینی خام در طعم ها و اندازه های مختلفی برحسب شکل، رنگ و میزان نشاسته ای که درآن وجود دارد، تقسیم بندی می شود که می توان در نگاه اول تنوع ذکر شده را در رنگ پوست این محصول به خوبی تشخیص داد. سیب زمینی خام به رنگ های زرد روشن، قهوه ای، صورتی و آبی در بازار این محصول یافت می شودکه هرکدام نشان دهنده محل پرورش این گیاه و خواص و مزه مربوط به آن خواهد بود. از این گیاه در تهیه غذاهای بسیار مشهوری در ایران و جهان استفاده می شود که از تنوع بسیاری برخوردار بوده و می توان آن را با ترکیبات متنوع دیگری نیز مخلوط کرد تا در وعده های مختلف مورد مصرف واقع شود.

سیب زمینی خام

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *