راه ساده برای جذب فوری و سریع پول

راه ساده برای جذب فوری و سریع پول

اگر می خواهید که سریع پول و ثروت را به زندگی خود دعوت کنید می بایست هوشمندانه کار کنید. اگر شما در مسیر درست باشید مسلما تلاش هایتان جواب خواهد داد. می توانید برای جذب ثروت در یکی از حوزه های هلو انجیری، انجیر و یا پودر انجیر فعالیت کنید.

قیمت هلو انجیری

هلو انجیری به طور متوسط حدود ۱۶ گرم کربوهیدرات، ۱۲ گرم قند و سایر ترکیبات مهم را دارا می باشد بسیاری معتقدند که هلو انجیری در نتیجه دستکاریهای ژنتیکی از هلو به وجود آمده است اما این عقیده کاملا اشتباهی است و خاستگاه اصلی آن در ابتدا کشور چین بوده است. قیمت هلو انجیری بسیار مناسب است. این میوه خوشمزه نیز همانند سایر میوه ها همچون قیسی زردآلو دارای خواص و فواید مختلفی است از جمله تاثیر قابل توجه آن در دوران بارداری و تغذیه نوزاد که به عنوان یک منبع کامل غذایی به حساب می آید و سرشار از ویتامینهای آ و سی است علاوه بر این عناصر و ترکیبات مهمی از قبیل نیاسین و پتاسیم را دارا می باشد که همگی در تغذیه جنین در دوران بارداری بسیار مفید هستند.

قیمت هلو انجیری

انجیر خیس شده

شاید برای شما سوال پیش امده باشد که انجیر خیس شده چه طبعی دارد. ما در این قسمت از مقاله پاسخ این سوال را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

طبع انجیر چه به صورت خشک و چه به صورت تازه باشد، گرم و تر است. بنابراین افرادی که مزاج گرم دارند باید حد اعتدال را در مصرف ان رعایت کنند.

افراد سرد مزاج نیز می توانند ان در گلاب خیس کنند و تری مزاج خود را از این طریق افزایش دهند.

ادامه مطلب  پولدار شدن با آسان ترین روش ممکن

میزان پروتئین انجیر خشک ۳٫۳ است و به همین دلیل خواص فراوانی دارد.

این میوه به خانم های بارادار و شیرده پیشنهاد می شود.

انجیر خشک قند خون را در بدنسازی ثابت نگه می دارد و به دلیل این که دارای پروتئین است مواد مغذیمورد نیاز را به بدن بدنسازان می رساند و سیستم ایمنی ان ها را تقویت می کند.

انجیر خیس شده

پودر انجیر

پودر انجیر فواید و خواص بی شماری داشته همچنین این ماده ارزشمند و مفید به درمان دندان درد، معده درد، گوش درد، سردرد، ورم چرکی، بیماریهای ریوی و سوختگی کمک می کند از این پودر انجیر ارزشمند برای ساخت داروهای سنتی بسیار استفاده می شود که به رفع سرماخوردگی و سیاه سرفه کمک نموده و باعث نرم شدن سینه می شود.

پودر انجیر دارای مقادیر زیادی فیبر بوده و باعث تقویت سیستم گوارش شده و با بیماریهای مانند بواسیر، یبوست و سرطان روده جلوگیری می کند. همچنین به دلیل داشتن کلسیم، پتاسیم و آهن به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک و باعث جلوگیری از بروز بیماریهای خطرناک می شود.

پودر انجیر

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *