راه ثروتمند شدن کسب درآمد است نه پس انداز آن

راه ثروتمند شدن استفاده از فرصت هاست

خیلی از افراد فکر می کنند برای ثروتمند شدن باید پول خود را پس انداز کنند که این فکر به طور کل اشتباه است با نگاهی به زندگی ثروتمندان متوجه می شوید که بهترین راه برای کسب ثروت سرمایه گذاری دارایی ها در یک حوزه درآمد زا است، در ادامه چند حوزه درآمد زا را معرفی می کنیم.

سیب زمینی کبابی

یکی از میان وعده های خوشمزه سیب زمینی کبابی است که در فر و در خانه هم می شود آن را تهیه نمود. یکی دیگر از فراورده های سیب زمینی سرخ کردن آن است که خیلی هم طرفدار دارد ولی سیب زمینی کبابی مزیت هایی نسبت به سرخ شده آن دارد. مثلا اینکه ارزش غذایی آن بسیار بیشتر است زیرا با پوست درست می شود و پوست سیب زمینی خود پر از فیبر است و به جلوگیری از بیماری های قلبی و دیابت کمک می کند. به علت اینکه بیشتر در معده می ماند به فرد احساس سیری بیشتری می دهد از رو این مدل طبخ سیبزمینی به افرادی که رژیم لاغری دارند توصیه می شود.

سیب زمینی کبابی

تشک بادی ماشین

تشک بادی ماشین برای تجربه بهتر کمپینگ عالی هستند، تشکهای بادی به راحتی باز و بسته می شوند و در کمپ بسیار مهم هستند، اگر پمپ هوا دارید، باد کردن آنها چند دقیقه طول می کشد و شما یک تشک آماده دارید.آیا می دانستید که تشکهای بادی می توانند مانند بالشهای بادی به عنوان ضربه گیر عمل کنند؟ اگر می خواهید هر چیزی شکننده مانند لیوان را حمل کنید، ایمن ترین راه این است که آنها را داخل یک تشک بادی بپیچید و در داخل ماشین قرار دهید. تشکهای بادی خودرو از مواد مختلفی ساخته شده اند و بهترین تشک بادی ماشین از PVC ساخته شده اند، این بهترین ماده انتخابی به دلیل قابلیت ضد آب بودن آن است.

ادامه مطلب  رودخانه آغشته به جیوه قایق شناورم را به دریای ثروت رساند!

تشک بادی ماشین

قیمت کارتن و شانه

قیمت کارتن و شانه متفاوت است چون وزن مشخصی نداردو قیمتش ثابت نیست. این محصول دارای مشخصات ظاهری خاصی است و در سایزهای مختلفی تولید شده است و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی از شکستگی تخم مرغ جلوگیری می نماید و هر بسته از این شانه تخم مرغها تعداد مشخصی از تخم مرغ را نگهداری می کند و بسته بندی آن به گونه ای می باشد که ۳۰ تخم مرغ را به صورت یکجا نگهداری می کند و بسته بندی کوچک تری نیز وجود دارد که ۱۵ تخم مرغ را نگهداری می کند. مروزه شانه تخم مرغ از جنس کارتن و کاغذ ساخته شده است و حتی در سطح کشور مدلهای پلاستیکی آن نیز مشاهده شده است.

قیمت کارتن و شانه

 

 

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *