با چند گام ساده ثروتمند شدم

با چند گام ساده ثروتمند شدم

همیشه تصور می کردم ثروتمند شدن امری بسیار سخت و دشوار است اما با استفاده از تجربه افراد موفق و ثروتمند توانستم با چند گام ساده ثروتمند شوم و در این مقاله می خواهم محصولات خود را که در عرصه پوشاک تولید کرده ام به شما معرفی کنم.

بادی لی

بعد از خرید بادی لی و یا هر لباس برای نوزاد و کودکتان به یاد داشته باشید قبل از این که بخواهید آن ها را به تن کودکتان بپوشانید خوب بشویید و زیر نور آفتاب و هوای آزاد خشک نمایید و با خیالی آسوده و راحت بر تن دلبندتان بپوشانید. زیرا ممکن است در هنگام خرید این لباس ها با دست افراد آلوده و بیماری تماس داشته باشند پس از شست و شو خیال شما هم راحت می شود.

همچنین برای شست و شوی لباس های کودکتان از مواد شوینده های شیمیایی استفاده نکنید. زیرا این مواد می تواند به پوست کودک و نوزاد شما آسیب هایی مثل حساسیت ها، قرمزی و خارش و غیره ایجاد کند پس به یاد داشته باشیم تا از آن ها استفاده نکنیم. بهتر است از مواد شوینده مخصوص مثل صابون های شست و شوی لباس کودک استفاده کنیم تا هم به پوست و سلامت او آسیبی نرسد و هم لباس های او حالت چرک مردگی نگیرد و بسیار تمیز و نرم و خوشبو و مثل روز اول شود.

بادی لی

بادی مجلسی

وقتی به کودکی بادی مجلسی می پوشانیم علاوه بر این که او را از سرما حفظ کرده ایم، به ثابت نگه داشتن پوشاک او نیز کمک شایانی نموده ایم، زیرا بادی ها با دکمه هایی که در انتهای آن ها دوخته شده است کمک می کنند تا مای بی بی کودک تکان نخورد و ادرار را پس ندهد و کودک به راحتی بدون پوشیدن لباس زیر یعنی شورت فعالیت کند.

ادامه مطلب  فروش قفل فرمان دست دوم در شیراز

همچنین در هنگام خرید بادی شلوارها و هر نوع لباس برای کودک و نوزادتان به خصوص پسر بچه ها دقت نمایید که لباس آن ها را تنگ نخرید زیرا تنگ بودن لباس می تواند به ناحیه ی تناسلی بچه ی شما فشار وارد کند و به او آسیب بزند. از این رو توصیه می کنیم از لباس های راحتی و شل و کمی بزرگ تر برای بچه هایتان استفاده نمایید.

بادی مجلسی

بادی بچه گانه

گونه های مختلف بادی بچه گانه به صورت کوتاه و بلند طراحی و دوخته می شوند، آنها معمولاً به صورت رکابی، بندی و یقه های مختلف طراحی و تولید می شوند، این محصولات به صورت یقه دار و بدون یقه عرضه شده و هر کدام دارای طرفداران خاص خود می باشند، این محصولات بدون پلاستیک بوده و از جنسهای اصلی تولید می شوند، بعضی از آنها تا زیر باسن بوده و بعضیها تا زیر زانو هستند، الیاف گیاهی به کار رفته در آنها از نوع کتان و پارچه های نخی می باشد همچنین سایر پارچه های تریکو نیز برای این لباسها مناسب هستند. این لباسهای بلند جایگزین قنداق شده اند آنها باعث می شوند کمر و پهلوی کودکان در مقابل سرما ایمن شود، اندازه و سایز گوناگون این کالاها بسیار متفاوت می باشد آنها به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرند و حتی برای مهمانی نیز مناسب هستند، پارچه های مشکی به کار رفته در این کالاها بسیار نرم و لطیف بوده و رنگ پس نمی دهند حتی آبرفت هم ندارند و برای مدت زمان طولاتی قابل استفاده می باشند.

ادامه مطلب  بذر ثروت را در گلدانی از جنس کامیابی سبز کردم!

بادی بچه گانه

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *