با تولید کباب پز ثروتم را چند برابر کردم

با تولید کباب پز ثروتم را چند برابر کردم

راحتی استفاده از کباب پز سبب شده تا افراد بسیاری به دنبال تهیه آن برای منزل خود باشند و به همین دلیل روزانه مدل های پیشرفته آن در بازار عرضه می شود، در ادامه این مطلب می خواهیم انواع کباب پز را به حضور شما کنیم.

کباب پز ایستاده

به منظور استفاده بهینه و بسیار به صرفه از فضایی که توسط کباب پزها در مغازه ها و غذاخوریها اشغال می کند، بهترین راه استفاده از کباب پز ایستاده دو طرفه می باشد. کباب پزهای گازی همچون کباب پز سنگی جدید از گاز شهری و مایع برای شعله ور شدن استفاده می کنند، این کباب پزها چندین کوره دارند که با توجه نوع نیاز مشتری دارای مشعلهای مختلف با تعداد متفاوت می باشند. تفاوت اصلی دیگری از منقلهای قدیمی و جدید، تعداد کبابهایی هست که می توانند بپزند، راندمان کاری در کباب پزهای جدید بسیار بالاتر رفته و می توان به صورت گسترده ای استفاده نمود. امروزه تمامی رستوران ها و مراکز اغذیه ای برای جوابگویی به مشتریان خود از کباب پزهای ایستاده عموما دو طرفه استفاده می کنند، که این امر هم موجب بالا رفتن کمیت و حتی بالارفتن کیفیت غذاها می گردد، در کباب پزهای ایستاده امکان دخالت نیروی انسانی نیز به حداقل خود رسیده است که در زمان پختن، می توان از نیروها برای امور دیگر استفاده کرد و در زمان پختن نیاز به هیچ نگهداری و دخالت نیروی انسانی نیست.

کباب پز ایستاده

کباب پز برقی

یکی از دلایلی که کباب پز برقی در حجم عمده تولید شد، مشکلاتی که همواره این دستگاه ها با آن مواجه بودند میزان دود کردن آنها بود که هنگامی که روغن کباب و گوشت روی المنتهای زیری این دستگاه ها می ریخت سبب دود کردن و به نوعی آلودگی فضای خانه یا ساختمان و مخصوصا آزرده خاطر کردن همسایه ها و دیگر اشخاص آن محدوده می شد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات این مشکل رفع شده و کباب پزهای برقی بدون دود به بازار آمده است که المنتهای آن روی قسمت بالایی دستگاه قرار دارد و هنگام ریختن چربیها دیگر این المنتها دود نکرده و چربیها داخل یک محفظه سینی طراحی شده در زیر این دستگاه ها ریخته می شود.

ادامه مطلب  بی پولی را با لباس بیمارستانی دور زدم و میلیاردر شدم

کباب پز برقی

کباب پز برقی ایستاده

در سالهای اخیر افراد با ویژگیهای یک کباب پز برقی ایستاده به خوبی آشنا شده اند و تفاوت آن با انواع دیگر کباب پز را به خوبی درک کرده اند و به همین دلیل این نوع کباب پز را جایگزین کباب پزهای زغالی و گازی نموده اند. به طور معمول در آپارتمانها که تعداد ساکنین زیاد است افراد نمی توانند از کباب پزهای زغالی استفاده کنند زیرا ممکن است برای برخی افراد دود ناشی از زغال اذیت کننده باشد به همین دلیل کباب پز برقی از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار شده است. اما ممکن است شما طعم غذا با زغال را بیش تر دوس داشته باشید و استفاده از این کباب پز را فقط برای محیط داخل خانه بپسندید که این یک امر سلیقه ای است. کباب پزهای برقی، گازی و زغالی دارای معایب و مزایایی هستند که در ادامه در مورد آنها به بررسی می پردازیم. زمانی که شما به یک کباب پز کوچک فکر می کنید به طور قطع در ذهنتان یک کباب پز زغالی که با چوب درختان می سوزد فکر می کنید. از لحاظ تاریخی نیز استفاده از چوب درختان برای کباب کردن دارای محبوبیت بیش تری است اما در سالهای اخیر به دلیل کوچک شدن فضای زندگی و نبود حیاط و فضای باز افراد ترجیح می دهند برای کباب کردن غذا از کباب پز برقی یا گازی استفاده کنند.

کباب پز برقی ایستاده

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *