با اینترنت درآمدم ده برابر شد

با اینترنت درآمدم ده برابر شد

زمانی که در حوزه انواع آجر فعالیت می کردم تصمیم گرفتم برای گسترش کسب و کارم از اینترنت استفاده کنم و خوشبختانه با این روش توانستم سود عالی از محصولاتی نظیر آجر کف سنتی، آجر لعابدار و کف قزاقی بدست بیاورم و درآمدم چند برابر شد.

آجر کف سنتی

از آنجایی که تولید آجر کف سنتی از زمان های قدیم در هنر معماری ایرانیان بسیار مورد استفاده قرار می گرفت از همین رو مصرف این محصول همچنان ادامه دارد و حسی همانند حضور در خانه های قدیمی را به افراد منتقل می کند به همین دلیل استفاده از آن تا به همین امروز در معماری کاربرددارد. امروزه معماران و طراحان داخلی با استفاده از آجرها سعی کرده اند نمایی نوستالژیک به روح خانه هایی که در این دوران ساخته می شوند، ببخشند. طراحان داخلی در شهر تهران امروزه بسیار از آجرهای کف برای تکمیل کردن خانه ها و ساختمان ها استفاده می کنند از همین رو فروش آن در این شهر بسیار رونق پیدا کرده است.

آجر کف سنتی

آجر لعابدار

نکته: منبع اصلی لعابها خاک رس می‌ باشد، در واقع لعاب همان پوشش بسیار زیبا و جذاب می باشد که روی سفالها قرار می گیرد و سفال ارزان و بی ارزش را به یک اثر هنری تبدیل می کند رنگ و لعاب در سفالگری غیر از اینکه سفال را بسیار زیبا می کند استحکام آجر لعابدار هم بالا می رود و باعث براق شدن سطح رویه سفالها می شود.

یکی دیگر از خصوصیاتی که لعاب به آجر اضافه کرده است عایق شدن آن در برابر آب می باشد و همین دلیل معماران و ساختمان سازان برای اینکه از نفوذ آب جلوگیری کنند و در ساختمان سازی از ترکیب رنگ زیبا و چشم نوازی بهره ببرند.

ادامه مطلب  با دست خالی هم می توان سریع ثروتمند شد

اگر آجرهای نسوز مانند اجر نسوز ساختمان را لعابدار کنیم مقاوتی که این نوع آجرها در برابر یخ زدگی و سرمازدگی نشان می دهند یکی از عواملی است که انسانها برای به کارگیری این نوع آجرها در مناطق مختلف و سردسیر از آن به شدت استفاده می کنند و نسوز بودن آجر همچنین نفوذ ناپذیر بودن آن بسیار برای معماران مهم است.

آجر لعابدار

آجر کف قزاقی

بهتر است بدانید که برای تولید آجر لگویی کف دستگاه هایی را به کار می گیرند که می تواند در قیمت های آجر کف قزاقی بسیار موثر باشد این دستگاه باعث می شوند تا خاک به کار رفته شده بهتر آسیاب شوند و در نهایت نتیجه کار را مطلوب تر و باکیفیت تر خارج می کند که هرچه میزان مرغوبیت بالا تر رود مسلما قیمت آن هم افزایش پیدا می کند.

بسته بندی یکی از عواملی می باشد که در قیمت این آجر ها تاثیر گذار است اگر از طرح و شکل خوب و ایجاد یک لوگو مناسب برای این بسته ها انتخاب کند قیمت نیز بالا تر می شود اما اگر از بسته بندی های بی کیفیت بهره بگیرد محصول او با قیمت پایین تری عرضه می شود.

جالب این است که علاوه بر این که قیمت این محصول را بسته به ضخامتی که در آن به کار گرفته می شود هم مورد سنجش و بررسی قرار داد.

استفاده و به کار گیری از آجر های کف برای حیاط از گذشته قابل استفاده بوده است و امروزه بسیاری از افراد به این نوع تمایل پیدا کرده و آن را خرید می کنند.

ادامه مطلب  خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سامسونگ

آجر کف قزاقی

حتما ببینید

آب معدنی در دبی

ثروتی که از آب زلال به دستم رسید

در راه پیشرفت و موفقیت باید هم فکر و هم بدن را با خود همراه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *