مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

بهترین مارک مخلوط کن حرفه ای [معرفی ۳۰+ مدل با قیمت]

بهترین مارک مخلوط کن

بهترین مخلوط کن

مخلوط کن حرفه ای

بهترین مارک مخلوط کن حرفه ای

بهترین مخلوط کن موجود در بازار

بهترین برند مخلوط کن

پرفروش ترین مخلوط کن

بهترین مخلوط کن ایرانی

بهترین مارک آسیاب مخلوط کن

بهترین مخلوط کن خانگی

  • بهترین مارک مخلوط کن خارجی
  • بهترین مارک مخلوط کن چیست
  • بهترین مارک مخلوط کن سه کاره
  • بهترین مخلوط کن پاناسونیک
  • بهترین مارک مخلوط کن ایرانی
  • بهترین مخلوط کن فیلیپس
  • مخلوط کن تریدنت
  • قوی ترین مخلوط کن
  • مخلوط کن خانگی
  • بهترین مدل مخلوط کن
  • بهترین مدل مخلوط کن بوش
  • مخلوط کن ایرانی
  • بهترین مدل مخلوط کن پارس خزر
  • بهترین مارک آب میوه گیری و مخلوط کن
  • بهترین مخلوط کن حرفه ای
  • قیمت مخلوط کن
  • مخلوط کن کوچک
  • راهنمای خرید مخلوط کن
  • مخلوط کن و آسیاب کن کالوات مدل ha231

بهترین مارک مخلوط کن حرفه ای چی بخرم؟ بهترین مدل مخلوط کن حرفه ای کدام است؟ اگر شما هم قصد خرید مخلوط کن حرفه ای هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا می خواهیم لیستی از بهترین مدل های مخلوط کن را به همراه لینک خرید آنلاین معرفی کنیم.

مخلوط کن وسیله ای است که می تواند در زمان صرفه جویی زیادی کند. این دستگاه در کمتر از چند دقیقه تمام مواد را به خوبی با هم مخلوط کرده و با یک دست مخلوطی همگن به دست می دهد.

بنابراین برای بسیاری از غذاها و نوشیدنی ها مناسب است. اما برای انتخاب دستگاه مناسب باید به نکات خاصی توجه کرد. به همین منظور در ادامه این مقاله راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین همزن خانگی ارائه کرده ایم.

راهنمای خرید مخلوط کن حرفه ای

از مخلوط کن برای مخلوط کردن نوشیدنی های مختلف مانند شیر موز استفاده می شود و جدا از آبمیوه گیری استفاده می شود. این دستگاه با موتور قدرتمند و تیغه های منحصر به فرد خود می تواند قطعات سخت مانند یخ را که دستگاه آبمیوه گیری قادر به خرد کردن آنها نیست ، به قطعات کوچکتر در مایع خرد کند.

این دستگاه در درجه اول برای خرد کردن و ترکیب مواد جامد در یک مایع طراحی شده است. با کمک مخلوط کن می توانید در عرض چند ثانیه نوشیدنی های سرد و مخلوط های خوشمزه تهیه کنید.

مخلوط کن یکی از لوازم کاربردی برای آشپزی است که می‌تواند تا میزان زیادی در وقت شما صرفه‌جویی کند. این دستگاه در کمتر از چند دقیقه همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط می‌کند و یک مخلوط همگن و یک دست تحویل می‌دهد.

بنابراین برای تهیه بسیاری از مواد غذایی و نوشیدنی‌ها مناسب است. اما برای انتخاب یک دستگاه مناسب باید به نکات خاصی توجه کنید. به همین سبب در ادامه این مطلب راهنمای کاملی برای انتخاب بهترین مخلوط کن خانگی برای شما فراهم کرده‌ایم.

انواع مخلوط کن حرفه ای

مخلوط کن معمولی

این مدل مخلوط کن ها یکی از پرفروش ترین مخلوط کن های بازار هستند که برای کارهای معمولی و روزانه مانند درست کردن شیرموز یا خرد کردن تکه های میوه و سبزیجات مناسب هستند

اما کارهای پیشرفته تری مانند درست کردن سوپ یا مخلوط کردن میوه ها با یکدیگر را به خوبی انجام نمی‌دهند، لذا این مدل یک مدل برای کارهای روزانه در حد درست کردن شیر موز مناسب است که به عنوان یک مخلوط کن خانگی گزینه خوبی می باشد.

مخلوط کن حرفه ای

این مدل مخلوط کن ها امکاناتی دارند که هیچ نوع مخلوط کنی ندارد یک نمونه ساده این است که می تواند از مغز بادم برای شما کره بگیرد که نشان سطح بالای این مخلوط کن دارد یا مثلا در زیر مخزن آن المنت هایی وجود دارد

که می‌تواند موادی را که در حال مخلوط کردن آن است گرم کند مانند درست کردن سوپ، خلاصه که این مدل مخلوط کن های حرفه ای فوق پیشرته هستند و البته قیمتشان هم سرسام آور است.

مخلوط کن شخصی

این مدل مخلوط کن ها خیلی جمع و جور هستند و برای انجام کارهای سبک مناسب هستند و البته مزیت اصلی آنها این است که می‌توانید آن را جا به جا کنید، مثلا برای ورزشکارانی که مایل اند مواد غذایی بعد از تمرین مانند مکمل های ورزشی خود را به خوبی مخلوط کرده و میل کنند مناسب است.

مخلوط کن میله ای

این مدل شبیه به یک گوشت کوب برقی است و برخی به آن گوشت کوب برقی هم گفته می‌شود، البته اگر قصد خرید این مدل را دارید مطلب دیگر ما با عنوان خرید بهترین گوشت کوب برقی را مطالعه کنید.

این مدل دارای ظرف نگه دارند نیستند و تیغه های آنها در انتهای میله در نظر گرفته شده است و برای استفاده از آن باید موادی که قرار است مخلوط شوند را در یک ظرف نسبتا استوانه ای بریزید و این مخلوط کن را به صورت میله ای وارد ظرف کنید، دقت کنید که تنها به اندازه طول میله می‌توانید مخلوط کن را وارد ظرف کنید

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: خردکن برقی چه مارکی خوبه؟ [۱۰+ مدل پرفروش بازار]

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652/00

نکات مهم هنگام خرید مخلوط کن حرفه ای

ظرف دستگاه

اغلب مخلوط کن‌های معتبر دارای ظروف پلاستیکی هستند، که نسبت به ظروف شیشه‌ای سبک‌تر بوده و کم‌تر در معرض خطر شکستن قرار می‌گیرند. اما نکته منفی ظروف پلاستیکی، جذب بوها و لکه‌های حاصل از مواد غذایی است.

بنابراین پس از هر بار مصرف باید فورا شستشو شوند. اما نکته مهم دیگر صرف نظر از جنس ظرف، ابعاد دهانه آن است. بهتر است برای سهولت شستشو و همچنین قرارگیری راحت‌تر مواد، دهانه ظرف پهن‌تر باشد.

دکمه‌های تنظیم کننده

بین دکمه‌های فشاری و لمسی تنظیم کننده نمی‌توان فرق زیادی گذاشت. در حقیقت انتخاب میان آن‌ها بیشتر سلیقه‌ای است. اگرچه تمیزکردن صفحه‌های لمسی ساده‌تر است، اما کار با آن‌ها کمی دشوارتر است. به عنوان مثال ممکن است برای خاموش کردن دستگاه نیاز باشد چندین بار صفحه را فشار دهید.

ادامه مطلب  خردکن برقی چه مارکی خوبه؟ [معرفی 30+ مدل پرفروش]

به علاوه برای تنظیم سرعت مورد نیاز خود، باید منوهای مختلفی را بالا و پایین کنید. از سوی دیگر کار کردن با دکمه‌های فشاری به راحتی میسر است. این دکمه‌ها به راحتی سرعت دستگاه را تغییر می‌دهند و یا آن را خاموش و روشن می‌کنند. اما متاسفانه آلودگی‌ها و مواد غذایی به راحتی می‌توانند در شکاف میان آن‌ها جمع شوند.

سرعت دستگاه

سرعت مخلوط کن یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب دستگاه است. دستگاه‌های مختلف ممکن است بین ۲ تا ۱۷ سرعت گوناگون داشته باشند. اما اغلب بهره‌مندی از ۳ سرعت مختلف کفایت می‌کند. حتی داشتن سرعت‌های بیشتر ممکن است گمراهتان کند.

همچنین داشتن تنظیمات پالس باعث می‌شود، تاخیر بین زمان فشردن دکمه و شروع یا متوقف شدن دستگاه از بین برود. به این ترتیب هنگام ترکیب مواد غذایی لطیف‌تر و با بافت‌های سبک‌تر، دقت بیشتری ایجاد می‌شود.

برخی از دستگاه‌های پیشرفته هم، دارای تنظیمات برنامه‌ریزی شده برای تهیه مواد مختلف از جمله اسموتی‌ها، آبمیوه و یا سوپ هستند.

قدرت مخلوط کن

در مورد قدرت دستگاه مخلوط کن ممکن است ارقام مختلفی به گوشتان بخورد. در واقع تولیدکنندگان بر این باور هستند، که هر چه قدرت دستگاه بالاتر باشد کارایی بهتری دارد. بنابراین از قدرت ۳۰۰ وات گرفته تا ۱۰۰۰ وات و یا حتی بیشتر هم در بازار موجود است.

البته قدرت دستگاه به تنهایی نمی‌تواند کارایی بهتر آن را تضمین کند. موارد متعددی دیگری هم از جمله نوع تیغه‌ها فرم ظرف و عوامل دیگر در کنار قدرت دستگاه دخیل هستند. تنها مورد استثنا در گوشت کوب‌های برقی است که با قدرت بالاتر دستگاه، عملکرد بهتری ارائه می‌دهد.

ضمانتنامه

ضمانتنامه مخلوط کن هم مانند دستگاه‌های دیگر می‌تواند بیان‌گر کیفیت دستگاه باشد. برخی از دستگاه‌های قدرتمند تا ۸ سال هم ضمانت می‌شوند. اما انواع مقرون به صرفه‌تر ممکن است کمتر از یک سال تحت ضمانت باشند. بنابراین با توجه به ضمانتنامه دستگاه می‌توان کیفیت حدودی آن را حدس زد.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: رنده برقی چه مارکی خوبه؟ مرداد ۱۴۰۰

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

بهترین مارک مخلوط کن حرفه ای چیست؟

با توجه به تنوع زیاد محصولات در بازار ایران، می‌توان برندهای بوش (Bosch)، فیلیپس (Philips)، پاناسونیک (Panasonic)، مولینکس (Moulinex)، کنوود (Kenwood)، فلر (Feller) و پارس خزر (Pars Khazar) را جزو بهترین تولیدکنندگان دستگاه مخلوط کن دانست.

در ادامه همانطور که ابتدای مقاله گفتیم لیستی از بهترین مدل های مخلوط کن حرفه ای موجود در بازار ایران را به همراه لینک خرید آنلاین معرفی می کنیم شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود و بررسی مشخصات بهترین گزینه را برای خود به صورت آنلاین سفارش دهید.

بهترین مدل و مارک های مخلوط کن حرفه ای در سال ۲۰۲۱

 

مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

مخلوط کن پاناسونیک MX-N800G

مخلوط کن پاناسونیک MX-J18G یکی از دستگاه‌های دوست‌داشتنی شرکت پاناسونیک است که با قدرت مقبول خود می‌تواند عمل خردکردن و مخلوط کردن را به‌خوبی انجام دهد.

بدنه این دستگاه از جنس پلاستیک و به رنگ سفید است و دارای پایه های ضدلغزش می باشد تا در هنگام فعالیت دستگاه حرکت نکرده و سرجایش ثابت باشد. سرعت مخلوط‌کن پاناسونیک MX-J18Gتوسط دکمه‌های روی بدنه در دو حالت تنظیم می‌شود

و همچنین دکمه پالس یا حالت چرخش لحظه‌ای نیز قابل‌استفاده است. پارچ این دستگاه با ظرفیتی حدود ۱٫۵ لیتر می‌تواند تا ۴ لیوان آب‌میوه طبیعی و گوارا را در خود جای دهد. شیشه ای بودن این پارچ عمر و قابلیت های دستگاه را بهبود می دهد.

به همراه این دستگاه یک آسیاب کوچک نیز ارائه می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توان پودرهای متنوع و مختلفی درست کرد. پاناسونیک تولیدکننده لوازم‌خانگی برقی سالهاست که با تولید مدل‌های متنوع و کارآمد در این حوزه فعال است و وجود نام پاناسونیک روی دستگاه‌ها، تردیدی برای انتخاب آن دستگاه باقی نمی‌گذارد.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۹۴ × ۱۹۶ × ۳۴۱ میلی‌متر
  • وزن
    ۴٫۲ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۰۳۴

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۴۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    ۲ سرعته
  • عملکرد پالس
    دارد
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
    خیر
  • محفظه جمع آوری سیم
    دارد
  • سایر مشخصات
    دارای آسیاب شیشه ای، مجهز به محافظ الکتریکی موتور، دارای درپوش مخلوط کن میانی
  • محدوده توان مصرفی
    ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

 

مخلوط کن مایدیا مدل BL1189

مخلوط کن مایدیا مدل BL1189

مخلوط کن «مایدیا» مدل «BL1189» محصولی منحصربه‌فرد از این شرکت است که با طراحی متفاوت و به‌خصوصی تولید و به بازار عرضه شده است. این دستگاه یک مخلوط‌کن کوچک و سبک است و فضای زیادی را هم در آشپزخانه اشغال نمی‌کند. مخلوط‌کن مایدیا ظاهری متفاوت از اکثر مخلوط‌کن‌های موجود در بازار دارد.

دستگاه BL1189 دارای یک پارچ استوانه‌ای باریک و بلند است که در واقع یک ظرف دوکاره است و می‌تواند نقش یک قمقمه را هم ایفا کند. با نصب پارچ روی پایه‌ی مخلوط کن می‌توانید انواع اسموتی و مخلوط‌های متفاوت را تهیه کنید و پس از آماده‌سازی در پلاستیکی را روی پارچ گذاشته و از آن به عنوان یک قمقمه استفاده کنید.

این دستگاه می‌تواند انتخابی مناسب برای ورزشکاران باشد تا بتوانند به راحتی نوشیدنی مقوی دلخواهشان را تهیه کرده و همیشه به همراه داشته باشند. موتور مخلوط‌کن با قدرت ۶۰۰ وات کار می‌کند.

تیغه‌ی دستگاه دارای چهار پره است، از جنس استیل مستحکم ساخته شده و در برابر زنگ‌زدگی مقاوم است. گفتنی است پارچ این دستگاه با ظرفیت ۶۰۰میلی‌لیتر ساخته شده و برای استفاده‌ی شخصی مناسب است.

ادامه مطلب  30+ مدل از بهترين مارك ميوه خشك كن خانگي [اردیبهشت 1401]

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۱۸ × ۱۵۲ × ۲۴۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۱٫۱ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۳۴۵۰۰۰۰۵۳

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۶۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۰٫۶ لیتر
  • جنس پارچ
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    ندارد
  • عملکرد پالس
    ندارد
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
    بله
  • محفظه جمع آوری سیم
    ندارد
  • طول سیم
    ۱ متر
  • سایر مشخصات
    قابلیت استفاده از پارچ به عنوان قمقمه
  • دارای درپوش پلاستیکی
  • تیغه‌ی چهارپره

 

 

مخلوط کن کالوات مدل HA230

مخلوط کن کالوات مدل HA230

مخلوط‌کن مدل HA230 محصولی کاربردی از کالوات (Calwatt) است که با ابعاد جمع‌وجور و وزن پایین طراحی و تولید شده است. این محصول در رنگ‌های متنوعی ارائه شده است تا بتواند نظر افراد با سلیقه‌های متفاوت را به‌خود جلب کند.

توان این محصول برابر با ۳۰۰ وات است و از آن برای تهیه انواع اسموتی می‌توان استفاده کرد. ظرفیت بطری این محصول برابر با ۵۷۰ میلی‌لیتر است. همچنین برای این محصول یک درپوش برای استفاده آسان تراز دستگاه و ریختن آب میوه طراحی شده است.

تیغه‌ دستگاه از جنس استیل ضد‌زنگ ساخته شده که کیفیت مطلوبی دارد؛ به این ترتیب می‌توان از آن برای خرد کردن یخ هم استفاده کرد. روی بطری این محصول حلقه‌ای ازجنس سیلیکون قرار گرفته است تا بتوان آن را به‌راحتی در دست گرفت.

ظرف این محصول بی‌رنگ است و حالتی شیشه‌ای دارد که می‌توان محتویات داخل آن را مشاهده کرد. موتور این مخلوط‌کن تنها دارای یک سرعت است. گفتنی است این محصول دارای گواهینامه CE است.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۸۵x85x335 میلی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۳۴۵۰۰۰۰۵۳

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۰٫۵۷ لیتر
  • جنس تیغه
    استیل ضد زنگ
  • تعداد تنظیمات سرعت
    ۱ سرعته
  • سایر مشخصات
    دارای بطری پلاستیکی با ظرفیت ۵۷۰ میلی لیتر
  • دارای درپوش با قابلیت تا شدن
  • دارای استاندارد CE
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۰٫۵ تا ۱٫۰ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

 

مخلوط کن میگل مدل gbl-800

مخلوط کن میگل مدل gbl-800

مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دستگاهی کاربردی است که بدنه مستحکم استیل آن باعث دوام و طول عمر دستگاه می‌شود. موتوری این مخلوط ‌کن دارای توان ۸۰۰ وات است.

این محصول پارچی از جنس شیشه با ظرفیت ۱٫۵ لیتر دارد که می‌توان انواع مواد سرد و گرم را با اطمینان خاطر در آن مخلوط کرد. تیغه‌های این مخلوط‌کن از استیل ضدزنگ ساخته‌شده که گزینه‌ای مناسب برای خرد کردن مواد سخت مانند یخ است.

ولوم چرخشی باقابلیت تنظیم سرعت در ۲ حالت، امکان مخلوط کردن مواد سفت و نرم را به‌راحتی امکان‌پذیر می‌سازد. مخلوط‌ کن میگل مدل «gbl-800» دارای عملکرد پالس است که این امر، موجب افزایش بازدهی این مدل شده است.

برای امنیت بیشتر، این دستگاه مجهز به میکرو سوئیچ است که امنیت بیشتر در هنگام استفاده را برای شما به ارمغان می‌آورد. ابعاد این دستگاه برابر با ۳۸۰x180x200 میلی‌متر است باعث می‌شود فضای زیادی از آشپزخانه شما اشغال نشود.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۸۰x180x200 میلی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۳۰۹۱۶۰۰۱۲۹

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۸۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس تیغه
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • تعداد تنظیمات سرعت
    ۲ سرعته
  • عملکرد پالس
    دارد
  • محدوده توان مصرفی
    ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

مخلوط کن و آسیاب کن کالوات مدل HA231

مخلوط کن و آسیاب کن کالوات مدل HA231

مخلوط کن و آسیاب کن کالوات مدل HA231 محصولی کاربردی از کالوات (Calwatt) است که با ابعاد جمع‌وجور و وزن پایین طراحی و تولید شده است، این محصول از موتوری قدرتمند بهره می‌برد که برای سه منظور خرد کردن و مخلوط کردن و آسیاب مواد غذایی قابل‌استفاده است.

مواد غذایی مختلف همچون میوه، سبزی‌ها، صیفی‌جات، تهیه نوشیدنی‌های خنک و اسموتی با امکان خرد کردن یخ و آسیاب کردن مواد خشکبار همچون بادام، پسته، فندق و غیره قابل خرد و مخلوط کردن در این محصول هست.

بدنه ظروف این دستگاه از جنس ABS گرید خوراکی BPA free بوده و سبک است. توان این محصول برابر با ۳۰۰ وات است. ظرفیت بطری مخلوط کن این محصول برابر با ۵۷۰ میلی‌لیتر است.

همچنین برای این محصول یک درپوش برای استفاده آسان تراز دستگاه و ریختن آبمیوه طراحی شده است. تمامی تیغه‌های دستگاه از جنس استیل ضد‌زنگ ساخته شده که کیفیت مطلوبی دارد؛ به این ترتیب می‌توان از آن برای خرد کردن یخ هم استفاده کرد.

روی بطری این محصول حلقه‌ای ازجنس سیلیکون قرار گرفته تا بتوان آن را به‌راحتی در دست گرفت. ظرف این محصول بی‌رنگ است و حالتی شیشه‌ای دارد که می‌توان محتویات داخل آن را مشاهده کرد.

موتور این مخلوط‌کن تنها دارای یک سرعت است.گفتنی است مخلوط کن و آسیاب کن کالوات مدل HA231 دارای گواهینامه CE است.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۱۰۱x101x328 میلی‌متر
  • وزن
    ۰٫۹۵ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۳۴۵۰۰۰۱۱۴

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۰٫۵۷ لیتر
  • جنس پارچ
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    ندارد
  • عملکرد پالس
    ندارد
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
    بله
  • سایر مشخصات
    دارای خردکن و آسیاب
  • جنس پارچ: ABS گرید خوراکی BPA FREE
  • محدوده توان مصرفی
    ۱۸۰ تا ۴۰۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۰٫۵ تا ۱٫۰ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

مخلوط کن پاناسونیک مدل MX5070

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۳۸x21x32 میلی‌متر
  • وزن
    ۲٫۵ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۳۲۸۲

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۸۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس تیغه
    استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • عملکرد پالس
    دارد
  • سایر مشخصات
    قابلیت خرد کردن یخ
  • مجهز به فیوز حرارتی داخلی جهت جلوگیری از اضافه بار
  • پارچ ۲ لیتری (۱٫۵ لیتر مدرج)
  • دارای دو عدد آسیاب
  • دارای دکمه های تنظیم سرعت ، دکمه های پالس و یخ شکن
  • ساخت مالزی با کیفیت عالی
  • اقلام همراه
    دو عدد آسیاب
  • محدوده توان مصرفی
    ۸۰۰ تا ۸۵۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ تا ۲٫۰ لیتر

 

ادامه مطلب  رنده برقی چه مارکی خوبه؟ (معرفی 30+ مدل پرفروش خرداد 1401)

مشاهده قیمت و خرید

 

مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M

مخلوط کن بوش مدل MMB65G5M

 

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۴۳۷x237x196 میلی‌متر
  • وزن
    ۵٫۰۴۷ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۶۸۹۴۲۱

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۸۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۲٫۳ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس تیغه
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • عملکرد پالس
    دارد
  • سایر مشخصات
    – شیشه Thermo Safe مقاوم در برابر دما برای تهیه انواع سوپ های داغ و نوشیدنی های سرد
  • – قابلیت خرد کردن یخ
  • – ظرفیت پارچ ۲٫۳ لیتر میباشد که ۱٫۵ لیتر مدرج شده است
  • – تیغه استیل ضد زنگ Easy KlickKnife با قابلیت جدا شدن و تمیزی آسان
  • – ۲ برنامه اتوماتیک برای خرد کردن یخ و تهیه اسموتی
  • – عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی
  • محدوده توان مصرفی
    ۶۰۰ تا ۸۰۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۲٫۰ تا ۲٫۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

مخلوط کن و آسیاب کن بوش مدل MMB66G7M

 

مخلوط کن و آسیاب کن بوش مدل MMB66G7M

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۲۳۰x190x430 میلی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۷۲۷۷۹۶

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۹۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۲٫۳ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس تیغه
    استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • عملکرد پالس
    دارد
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
    بله
  • سایر مشخصات
    دارای آسیاب و فیلتر اسموتی ساز
  • شیشه Thermo Safe مقاوم در برابر دما برای تهیه انواع سوپ های داغ و نوشیدنی های سرد
  • قابلیت خرد کردن یخ
  • ظرفیت ۲٫۳ لیتر ، ۱٫۵ لیتر مدرج
  • تیغه استیل ضد زنگ Easy KlickKnife با قابلیت جدا شدن و تمیزی آسان
  • ۳ برنامه اتوماتیک برای خرد کردن یخ، تهیه اسموتی و HighSpeed برای افزایش سرعت
  • عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی
  • موتور بیصدا
  • بالاترین سرعت میکس با ۳۳ هزار دور در دقیقه
  • اقلام همراه
    آسیاب
  • فیلتر اسموتی ساز
  • محدوده توان مصرفی
    ۸۵۰-۱۰۰۰ وات
  • محدوده ظرفیت پارچ
    ۲٫۰ تا ۲٫۵ لیتر

مشاهده قیمت و خرید

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652/00

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652/00

مخلوط‌کن «فیلیپس» مدل «HR3652/00» یکی از محصولات برقی کاربردی این شرکت است که با بهره‌مندی از موتور ۱۴۰۰وات، تهیه‌ی انواع اسموتی و مخلوط‌های گوناگون را در زمانی کوتاه و به‌سادگی ممکن می‌سازد.

این مخلوط‌کن از تکنولوژی سه‌بعدی ProBlend 6 بهره‌مند است که با عملکرد شاخص خود، به شما امکان می‌دهد مخلوط‌های بسیار یکنواخت را با حفظ ویتامین‌ها و مواد مغذی موجود در مواد غذایی تهیه کنید.

دستگاه HR3652/00 دارای قابلیت تنظیم سرعت است؛ علاوه‌براین از قابلیت کارکرد در حالت پالس بهره می‌برد. حالت پالس با چرخش شدید، پرقدرت و ناگهانی تیغه‌ی مخلوط‌کن، به خردکردن مواد سفت و سخت‌تر کمک می‌کند.

تیغه‌ی مستحکم این دستگاه قدرت خردکردن قطعات یخ را نیز به کاربر می‌دهد. با استفاده از پارچ شفاف و بزرگ مخلوط‌کن با ظرفیت دو لیتر به‌راحتی می‌توانید برای تمام اعضای خانواده، اسموتی‌های خوشمزه و جذاب درست کنید.

مشخصات کلی

  • ابعاد
    ۱۵۰ × ۱۷۰ × ۳۷۰ میلی‌متر
  • وزن
    ۲٫۵ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۷۲۷۶۹۷

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۱۴۰۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۲ لیتر
  • جنس پارچ
    شیشه
  • جنس بدنه
    فلزی
  • جنس تیغه
    استیل ضدزنگ
  • تنظیمات سرعت
    دارد
  • عملکرد پالس
    دارد
  • قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
    بله
  • محفظه جمع آوری سیم
    دارد
  • سایر مشخصات
    سرعت چرخش حداکثر ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه
  • تکنولوژی پیشرفته‌ی سه‌بعدی ProBlend 6
  • حالت تنظیم دستی با سرعت‌ قابل تغییر
  • قابلیت جداسازی تیغه جهت نظافت آسان
  • امکان شست‌وشوی قطعات جانبی به جز تیغه در ماشین ظرفشویی
  • چراغ LED
  • ولتاژ ۲۰۰-۲۳۰ ولت
  • دارای خاموش‌کن خودکار
  • دارای تیغه ۶ پر قابل جداسازی
  • دارای سه کلید فشاری با عملکردهای مخلوط کن، یخ خردکن و عملکرد پالس
  • عملکرد شستشوی خودکار
  • فن‌آوری ۳D ProBlend 6

 

 

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

مخلوط‌کن «پارس خزر» مدل «Omega Plus» یکی از محصولات خوش‌ساخت و کارآمد این شرکت است که از موتور ۷۸۰ وات بهره می‌برد و با برخورداری از یک خردکن همراه، در واقع دستگاهی دوکاره محسوب می‌شود.

پارچ مخلوط‌کن دارای ظرفیت ۱٫۵ لیتر است. درپوش پلاستیکی مخلوط‌کن دارای یک دریچه‌ی شفاف کوچک‌تر در قسمت میانی است که در صورت نیاز به اضافه‌کردن مواد در میانه‌ی کار، می‌توانید از آن استفاده کنید. تیغه‌ی این دستگاه از جنس استیل ساخته شده است و ساختاری مستحکم و بادوام دارد.

همچنین تیغه‌ی دوپره‌ی برنده‌ای برای قسمت خردکن دستگاه در نظر گرفته شده است. این خردکن گنجایش ریزکردن ۱۵۰ گرم را برای موادی مانند مغز گردو و بادام و سایر خشکبار دارد و امکان خردکردن ۲۰۰ گرم گوشت در آن وجود دارد.

لازم به ذکر است مخلوط‌کن Omega Plus قابلیت خردکردن یخ‌های نه‌چندان بزرگ را دارد. وجود پایه‌های ضدلغزش از جابه‌جایی و لغزش پایه‌ی دستگاه در حین کار جلوگیری می‌کند. همچنین وجود کاردک پلاستیکی که مناسب با این دستگاه ساخته شده برای جمع‌کردن ماده‌ی مخلوط کاربردی است.

 

مشخصات کلی

  • ابعاد
    قطر ۱۷۰ و ارتفاع ۴۳۵ میلی‌متر
  • وزن
    ۳ کیلوگرم
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۹۵۹۰۰۳۱۱

مشخصات مخلوط کن

  • توان مصرفی
    ۷۸۰ وات
  • ظرفیت پارچ
    ۱٫۵ لیتر
  • جنس پارچ
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • جنس تیغه
    استیل
  • تنظیمات سرعت
    ندارد
  • عملکرد پالس
    ندارد
  • محفظه جمع آوری سیم
    دارد
  • طول سیم
    ۰٫۷۵ متر
  • سایر مشخصات
    تیغه‌ی مخلوط‌کن چهار پره
  • تیغه‌ی خردکن دوپره
  • کارکرد فشاری
  • ظرفیت خردکن برای خشکبار ۱۵۰ گرم و برای گوشت ۲۰۰ گرم
  • قابلیت خرد کردن تکه یخ‌های کوچک (حداکثر ۲٫۵×۲٫۵ سانتی‌متر)
  • پایه‌های ضدلغزش
  • اقلام همراه
    ظرف خردکن
  • کاردک پلاستیکی

 

مشاهده قیمت و خرید

 

 

حتما ببینید

کیک پز لاوین مدل هاوانا

بهترین مارک کیک پز برقی چی خوبه؟

بهترین مارک کیک پز برقی چیست؟ بهترین مدل کیک پز برقی چی بخریم؟ اگر تصمیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *