عکس علی طباطبای

عکس علی طباطبای

بیوگرافی کامل علی طباطبایی

  • نام:سید علی
  • نام خانوادگی :طباطبایی
  • تاریخ تولد:2 آبان ماه 1362
  • تاریخ فوت:8 شهریور 1394
علی طباطبایی

———————————

سید علی طباطبایی متولد 1362- درگذشتۀ هشتم شهریور 1394 بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود. پدر وی سید کمال طباطبایی، یکی از تهیه کنندگان ایران میباشد.

علی طباطبایی

سید علی طباطبایی
سید علی طباطبایی بازیگر جوان کشورمان که همه او را با عنوان راهی در سریال “بچه های نسبتاً بد” می شناسیم فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده ای به نام “سینما و تلویزیون” است.

علی طباطبایی

بیوگرافی علی طباطبایی
اولین کار او بازی در سالاد فصل 2004 به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی ، نویسندگی و کارگردانی فریدون جیرانی بود. وی همچنین در سریال های “باجناق” و ترانه “پخت و پز” و “قلب یخی” و “بچه های نسبتاً بد” مادرش بازی کرد. وی همچنین در فیلم “Grave to Grave” بازی کرد. از آخرین کارهای وی می توان به اسب سفید پادشاه اشاره کرد.

علی طباطبایی

علی طباطبایی در کودکان نسبتاً بد
ویدئویی از مجموعه “قلب یخی” که در آن مازیار فلاحی یک قطعه موسیقی را اجرا می کند و علی طباطبایی در آن حضور دارد ، طرفداران زیادی در بین جوانان دارد.

آخرین بازی او در سینما بازی در فیلم اسب سفید پادشاه بود.

فیلم سینمایی های علی طباطبایی

  • فیلم سالاد فصل (فریدون جیرانی – 1383 )
  • فیلم ساعت 25 ( مسعود آب پرور)
  • فیلم آماده باش ( بهرنگ توفیلی – 1388)
  • تله فیلم ماه از روی سکو ( آرش معیریان)
  • فیلم اسب سفید پادشاه (محمد حسین لطیفی – 1393 )

سریال های علی طباطبایی

  • سریال باجناقها ( داریوش مودبیان)
  • سریال آشپز باشی ( محمدرضا هنرمند)
  • سریال ترانه مادری ( حسین سهیلی زاده )
  • سریال قلب یخی (سامان مقدم )
  • سریال بچه های نسبتا بد ( سیروس مقدم )

 

علت درگذشت علی طباطبایی
علی طباطبایی یکشنبه شب ، 8 شهریور 1394 دچار حمله قلبی ناگهانی شد و به زودی بر اثر ایست قلبی در خانه پدری (تهران) درگذشت. پیکر وی روز سه شنبه اول سپتامبر 2015 با حضور مردم و هنرمندان از مقابل منزلش تشییع و در قطعه 231 بهشت ​​زهرا به خاک سپرده شد.

 

عکسهای علی طباطبایی

علی طباطبایی

علی طباطبایی

 

علی طباطبایی

 

علی طباطبایی و ملیکا شریفی نیا

 

علی طباطبایی و میلاد کی مرام

 

علی طباطبایی و الناز شاکردوست

علی طباطبایی

علی طباطبایی

علی طباطبایی

علی طباطبایی

علی طباطبایی

علی طباطبایی

عکس های جدید و شخصی علی طباطبایی

منبع: نمناک

————-.

بیوگرافی علی طباطبایی 

در این بخش بیوگرافی علی طباطبایی ، بازیگر جوان کشورمان را مرور می کنیم. زنده یاد سید علی طباطبایی یکی از محبوب ترین بازیگران جوان کشورمان بود که آینده درخشانی در پیش داشت. در میان شهرت خود ، خداحافظی کرد.پدرش ، سید کمال طباطبایی ، تنها فردی بود که در کشور به فساد فیلم آلوده نبود.

علی طباطبایی کیست؟

 

سید علی طباطبایی متولد سال 1362 و شهریور ماهی میباشد. او متولد تهران اسـت و با بازی در سریال پربیننده ترانه مادری شناخته شد. او سپس با بازی در سریالهای: قلب یخی، آشپز باشی و بچه هاي نسبتا بد بـه شهرت بالایی دست یافت.

خانواده سید علی طباطبایی

وی تنها پسر تهیه کننده فقید ، سید کمال طباطبایی بود. سید کمال طباطبایی از معدود تهیه کنندگانی بود که در زمینه سینما به صورت “واقعی” کار کرد. این بدان معناست که وی از طریق یک شرکت حقوقی ثبت شده کار نکرده و شخصاً مسئول تمام جنبه های تولید و پخش فیلم از ابتدا تا انتها است.

وی پس از مرگ فرزندش دچار ضربه شدیدی شد. سرانجام در سال 1398 که همه فعالان سینما و تلویزیون او را دوست نداشتند ، به دلیل بدهی به زندان فرستادند.

علی طباطبایی چگونه مشهور شد؟

 

او با بازی در سریال ترانه مادری دیده شد، سپس با بازی در سریال آشپز باشی و قلب یخی تبدیل بـه یک ستاره آینده دار شد و با بازی در فیلم آماده باش و هم چنین سریال بچه هاي نسبتا بد بـه اوج شهرت خود رسید.

علی طباطبایی و موسیقی

 

سید علی طباطبایی علاقه زیادی به موسیقی داشت ، مدتی با مازیار فلاحی همکاری کرد و ناگفته نماند که وی صدای بسیار خوبی داشت. او و مازیار فلاحی به کار مشترک ادامه ندادند و گفتند که دلیل اختلافات آنها خودخواه بودن بیش از حد مازیار فلاحی است.

سیروس مقدم را دوست دارم

 

علی طباطبایی: سیروس مقدم یا هر کارگردان دیگری با سالها تلاش و کوشش موفق خواهد بود و این رویداد سالها محقق خواهد شد و سیروس مقدم یکی از کارگردانانی است که موفق شده است و بنابراین هر بازیگری که دوست دارد با او کار کند. من همیشه آرزو داشته ام که روزی در خدمت کوروش باشم و شاگرد او شوم.

ازدواج و همسر علی طباطبایی

او ازدواج نکرده بود.

 

شایعه ازدواج با شهرزاد کمال زاده

برخی اخبار مربوط به ازدواج علی طباطبایی با شهرزاد کمال زاده را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده بودند. این دو بازیگر همچنین در سریال “بچه های نسبتاً بد” بازی کردند. آنها ممکن است رابطه عاطفی داشته باشند اما ازدواج نکرده اند و این شایعه است.

علی پسر خوش قلبی بود

شارزاد کمال زاده: علی پسری بسیار مهربان بود. او آرزوهای زیادی داشت که برای دستیابی به آنها برنامه ریزی کرده بود و اکنون برای او بسیار سخت است که ما را ترک کند. من شخصاً نمی توانم بپذیرم که وجود ندارد. این یک اتفاق بسیار تلخ و غم انگیز است. علی طباطبایی نه تنها یک همکار بود بلکه یک دوست و برادر خوب نیز بود.

حضور علی طباطبایی در زندگی و ذهن من بسیار چشمگیر بود. برای من افتخار بود که با کمال طباطبایی ، پدرش کار کردم و می دانم که تحمل این غم برای او بسیار دشوار است. رابطه این پدر و پسر مثل دو دوست بود. کمال طباطبایی همان پسر را داشت و وقتی این اتفاق افتاد ، پشت او خالی بود.

علت فوت علی طباطبایی

 

بعد از خبر ناگهانی فوت علی طباطبایی شایعات زیادی درباره مرگ او بـه راه افتاد. برخی در شبکه هاي اجتماعی ادعا کردند کـه او خودش را حلق آویز کرده و برخی ادعا کردند کـه سید علی طباطبایی اور دوز کرده اسـت. اما علت اصلی مرگ او حمله قلبی بود.

واکنش ها به درگذشت علی طباطبایی

امین تارخ: در مجموعه ساعت 25 با علی طباطبایی و پدر ایشان کمال طباطبایی هم‌ بازی و همکار بودم و سید ‌علی طباطبایی دراین مجموعه نقش فرزند مرا بازی می کرد. بـه جامعه بازیگری جوان و خانواده بزرگ طباطبایی تسلیت عرض می‌نمایم.

 

فریدون جیرانی: شخصیت اجتماعی طباطبایی بسیار بالا و منظم بود و بیماری و عوارض خاصی نداشت. سید علی طباطبایی در برخورد با مردم و جامعه استثنایی بود و از نظر اخلاق حرفه ای نیز از موقعیت ویژه ای برخوردار بود. او مردی مهربان و قابل احترام بود. این عارضه برای جامعه هنری و خانواده وی بسیار دشوار است.

 

مازیار فلاحی: اولین باری که آقای فلاحی رسماً در مورد مرگ علی طباطبایی صحبت کرد ، وی گفت: “او زیباترین و مهربان ترین پسر سینمای ایران بود. او از مردم به ویژه طرفدارانش خواست که به هیچ چیز در دنیای مجازی اعتقاد نداشته باشند. جهان. ”

 

محسن افشانی: ما در سریال “آواز مادر” همکاری کردیم و دیروز که ساعت 5 خبر درگذشت وی را شنیدم ، بسیار ناراحت شدم. من به خانواده داغدار وی ، پدرش سید کمال طباطبایی و مادرش تسلیت می گویم. من به سینمایی که یک جوان مودب ، توانا و بی ادعا را از دست داده تسلیت می گویم. امیدوارم روحش آرام باشد و شاهد این اتفاقات نباشیم.

عکس های علی طباطبایی

 

عکس های علی طباطبایی

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

علی طباطبایی سریال آشپز باشی

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

علی طباطبایی سریال بچه هاي نسبتا بد

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

علی طباطبایی و پدرش کمال طباطبایی

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

سلفی علی طباطبایی

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

بیوگرافی علی طباطبایی + عکس های علی طباطبایی +حواشی و علت فوت

عکس هاي اینستاگرام علی طباطبایی

منبع: پارس ناز

——————.

بیوگرافی علی طباطبایی بازیگر و علت فوت از شایعه خودکشی تا ایست قلبی با عکس های شخصی و داستان ازدواج و همسرش را می خوانید

 

بیوگرافی سید علی طباطبایی

 

 

سید علی طباطبایی متولد 2 آبان 1362 در تهران ، بازیگر بود

 

فعالیت خود را از قاب تصویر شروع کرد تا اینکه با سریال خانگی قلب یخی به شهرت رسید او اما خیلی زود در جوانی به ناگهان دار فانی را وداع گفت

 

عکس و بیوگرافی علی طباطبایی بازیگر

 

پدر و شروع فعالیت

 

پدرش سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما بود به این ترتیب علی در سال 1383 وقتی 21 ساله بود اولین بار با فیلم سالاد فصل جلوی دوربین رفت

 

در این فیلم پدرش تهیه کننده و فریدون جیرانی کارگردان و نویسنده بود و لیلا حاتمی و محمدرضا شریفی نیا از بازیگران آن بودند

 

اولین تجربه در تلویزیون

 

با سریال آشپزباشی به کارگردانی محمدرضا هنرمند در سال 88 کنار چهره هایی چون فاطمه معتمدآریا ، پرویز پرستویی و مهراه شریفی نیا وارد قاب تلویزیون شد

 

تصاویر Ali Tabatabaei

 

شهرت با قلب یخی

 

شروع شهرت سید علی طباطبایی از فصل سوم سریال قلب یخی به تهیه کنندگی پدرش در سال 1391 شروع شد که او در نقش پیمان معینی حضور داشت

 

کار با سیروس مقدم

 

سیروس مقدم از جمله کارگردان های موفقی است که هر بازیگری دوست دارد با او کار کند ، منم همیشه آرزو داشتم روزی شاگردی ایشان را بکنم

 

خداروشکر در سریال بچه های نسبتا بد این اتفاق افتاد

 

سید علی طباطبایی و پدرش

سید علی طباطبایی و پدرش کمال طباطبایی

اساتیدی که ازشون آموختم

 

بسیار از مرحوم خسرو شکیبایی ، استاد فریدون جیرانی و سرکار خانم فاطمه معتمدآریا و بخصوص رضا فیاضی آموختم و آرزو می کنم دوباره امکان همکاری با آنها را داشته باشم

 

آخرین بازی

 

او در سال 1392 آخرین تجربه بازیگری خود در قاب تلویزیون را با مجموعه بچه های نسبتا بد تمام کرد و در سینما نیز سال 93 فیلم اسب سفید پادشاه را بازی کرد

 

ماجرای خودکشی سید علی طباطبایی با ایست قلبی

 

سکته و فوت

 

8 شهریور 1394 علی طباطبایی در منزل پدری اش به یکباره دچاره حمله قلبی شد و چیزی نگذشت که به علت ایست قلبی دار درگذشت

 

پیکر او با حضور بی نظیر مردم از مقابل درب منزل وی با حضور هنرمندان تشییع و در قطعه 231 بهشت زهرا دفن شد

 

دل نوشته الناز شاکردوست

 

بعد از تایید فوت این بازیگر جوان ، خانم الناز شاکردوست نوشت :

 

داداش كوچولوى من، على طباطبايى عزيزم ، نميتونم رفتنت رو از اين دنيا باور كنم به اندازه تمام خنده هاى از ته دل مون دارم اشکك ميريزم

 

قلبى كه از طلا بود چرا بايد يهو از تپش بايسته، باورم نميشه خدايا چرا …

 

عکس های علی طباطبایی بازیگر

عکس جدید علی طباطبایی و الناز شاکردوست

 

تکذیب شابعه خودکشی

 

فریدون جیرانی درباره صحبت های گفته شده پیرامون خودکشی علی طباطبایی در آن زمان گفت من در منزل پدر آن مرحوم سید کمال طباطبایی هستم

 

تمام صحبت هایی که درباره خودکشی این بازیگر گفته شده است دروغ می باشد و علی بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت

فوت پدر بعد از 4 سال

 

سید کمال طباطبایی پدر علی هم چهار سال بعد از فوت پسرش در حالی که بخاطر بدهی در زندان اوین بود بخاطر استرس و با حمله قلبی فوت کرد

منبع:
فتوکده

حتما ببینید

جرثقیل های بازویی و دروازه ای

فروش جرثقیل های بازویی و دروازه ای

جرثقیل دروازه ای و بازویی جرثقیل بازویی: این نوع سازه قابلیت نصب بالابرهای زنجیری و سیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *