چگونه حال دلمان را خوب کنیم؟

افراد موفق و مثبت کسانی هستند که توانسته اند بین تفکر در مورد مشکلات تعادل برقرار کنند و مثبت بمانند. آنها در مورد چالش ها و شکست های خود فکر می کنند ، هرگز اجازه نمی دهند مشکلات ، انگیزه و عملکرد مثبت آنها را از بین ببرد. از بین رفتن.

 

آنها به خوبی می دانند که باید بتوانند افکار منفی را به افکاری که برای آنها مفید است تبدیل کرده و احساس خوبی به آنها بدهند.

 

اگرچه در نگاه اول تفکر مثبت دشوار به نظر می رسد ، شما می توانید با انگیزه کمی برای تغییر زندگی خود را تغییر دهید و برای تغییر تلاش کنید:

 

به مثبت اندیشی عادت کنید

عادت داشته باشید به جای اینکه بر آنچه نمی خواهید یا مفید نمی دانید ، به آنچه در زندگی مفید و مثبت می دانید تمرکز کنید. در نگاه اول ، این دو سبک تفکر ممکن است یکسان به نظر برسد ، اما در عمل بدون شک خواهید دید که این سبک های تفکر کامل هستند.

 

آنها متفاوت و متفاوت از یکدیگر هستند و در احساسات مثبت یا منفی نسبت به خود بسیار مثر هستند. ما به شما پیشنهاد می کنیم که یک تصمیم جدی بگیرید و از این پس فکر مثبت را در ذهن خود تمرین کنید ، سعی کنید بر آنچه ندارید تمرکز کنید. به آنچه دارید فکر کنید ، یعنی وقتی افکار منفی و مخرب به ذهن شما حمله می کنند ، سعی کنید برگردانید به افکار مثبت و مطلوب تبدیل شوند.

 

به عبارت دیگر ، به جای دیدن یک لیوان نیمه خالی ، نیمه پر به نظر برسید. برای مقابله با افکار مخرب و منفی ، باید با اطمینان بپذیرید که این فکر فقط یک فکر منفی است و به درد شما نمی خورد ، سپس با ذهنی آرام سعی کنید. به دنبال راه حل هایی باشید که بتوانید به آنها مثبت نگاه کنید و جنبه های منفی را از ذهن خود پاک کنید. این تمرین را امروز شروع کنید تا ببینید چند روز می توانید بدون افکار منفی زندگی کنید یا ارزیابی کنید که چقدر قادر به کنار آمدن با افکار منفی هستید و آنها را از ذهن خود دور می کنید؟ این تمرین را به عنوان یک رژیم غذایی ذهنی دنبال کنید و درگیر آن شوید ، اگر می توانید این عادت را به طور جدی در خود ایجاد و تقویت کنید ، بدون شک در آینده ای نه چندان دور ، می توانید تغییرات مثبتی را در زندگی تجربه کنید.

چگونه حال دلمان را خوب کنیم؟

داوری را برای همیشه فراموش کنید

در هنگام بروز مشكل نسبت به خود بیشتر از دیگران كنجكاو باشید ، دیگران را سرزنش نكنید و آنها را قضاوت نكنید ، بهتر است به درون خود نگاه كنید و سهم خود را در این مسئله شناسایی كنید. بخاطر داشته باشید سرزنش می کنید دانستن دیگران نه تنها مشکلی را حل نمی کند ، بلکه شما را از خود واقعی خود دور می کند. به جای قضاوت یا تعصب منفی درباره خود یا دیگران ، ما شما را تشویق می کنیم که به دنبال راه حل برای مشکلاتی باشید که ممکن است به شما و دیگران کمک کند.

اگر از دوستتان عصبانی و ناراحت هستید ، به جای اینکه او را تنبیه یا سرزنش کنید ، به این فکر کنید که فرد در این شرایط بحرانی چگونه است و چرا چنین اشتباهی مرتکب شده است. سعی کنید وضعیت او را از قبل بدتر کنید. این را بفهمید ، اگرچه ایجاد چنین مهربانی و مهربانی نسبت به خود فرد ضروری است ، اما ممکن است برخی از افراد اشتباهات خود را نبخشند و دائماً خود را با سرزنش خود نظم دهند. برای مثبت بودن ، باید تصمیم بگیرید بیشتر درک کنید و کمتر قضاوت کنید.

به دنبال کشف مثبت باشید

منفی بودن همیشه بد نیست ، گاهی اوقات داشتن افکار منفی مفید است ، به شرطی که بتوانید از آنها به درستی استفاده کنید و از آنها به عنوان عاملی تحریک کننده استفاده کنید که می تواند شما را به سمت موقعیت های مثبت سوق دهد. در هر موقعیت منفی یا در مواجهه با افراد منفی ، سعی کنید چیزی را پیدا کنید که آن را تحسین کنید یا ویژگی ارزشمند این وضعیت منفی را در نظر بگیرید.

 

حقیقت اوضاع را آنگونه که واقعاً است درک کنید ، سپس به این فکر کنید که از این وضعیت موجود چه می خواهید یا در این شرایط چه تغییر خواهید کرد ، مطمئناً این طرز تفکر شما را به سمت تغییر سوق می دهد. این امر منجر به ایجاد شرایط زندگی مثبت ، شاید گاهی دشوار می شود که به ما کمک می کند با ارزش ترین منابع را برای ایجاد تغییرات و تحولات چشمگیر در زندگی خود پیدا کنیم. بنابراین ، به جای غرق شدن در موقعیت های منفی ، به دنبال جنبه های مثبت این موقعیت های منفی بگردید و از آنها به بهترین شکل استفاده کنید ، به یاد داشته باشید که این امر نه تنها شما را از افکار منفی که همیشه آزار دهنده هستند ، بلکه بین فکرها نیز آزاد می کند. نکات مثبت و منفی شما نیز تعادل پیدا می کند.

 

خود فعلی خود را بپذیرید

برخی از افراد به طور مداوم سعی می کنند در همه زمینه ها بهترین و کامل باشند و از آنجا که نمی توانند ، از سبک زندگی خود ناراضی و ناراضی و ناراضی هستند ، بنابراین گاهی اوقات حتی احساس سرزنش خود می کنند. شما باید بپذیرید که شما نیز مانند دیگران نقص هایی دارید و حتی می توانید تصمیمی بگیرید که نباید انجام دهید یا کارهایی را که نباید انجام می دادید.

 

بهتر است به مواردی فکر کنید که شما را به فرد بهتری تبدیل کند ، فقط هر روز به فکر بهتر و بهتر شدن باشید ، اما هرگز از خود انتظار نداشته باشید که در تمام زمینه هایی که در حال حاضر به آن علاقه دارید ، عالی باشید. بی عیب باش خودتان را همانطور که هستید بپذیرید ، نه بیشتر ، نه کمتر! تصمیم بگیرید به خودتان ایمان داشته باشید ، با ایمان به خود و اعتماد به نفس می توانید شک خود را کنار بگذارید و با اطمینان بیشتر برای موفقیت پیش بروید. شما می توانید مثبت بین باشید ، فقط باید تصمیم بگیرید که مثبت باشید و مثبت فکر کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/make6-ourselves-happy.html

درباره‌ی تودی نیوز

حتما ببینید

چطور جنین را از خواب بیدار کنیم؟

چطور جنین را از خواب بیدار کنیم؟

اولین باری که او با تکان دادن شما وجود خود را اثبات می کند ، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *